vineri, 28 mai 2010

Loreena McKennitt

http://www.youtube.com/watch#!v=C93Hsgt9E4s&feature=related Cine poate canta mai frumos despre lupi decat Loreena McKennit. Lupul ca animal m-a fascinat dintotdeauna, habar n-am de ce...poate pentru ca sunt nascuta in noaptea cea mai lunga a anului, solstitiul de iarna, poate ca m-am nascut in jurul miezului noptii, poate ca noaptea insasi reprezinta pentru mine ceva fascinant, plin de magie, o cetate care-si deschide portile pentru a te cuceri sau pentru a o cuceri tu pe ea. De aceea imi place si luna. Niciuna dintre ale mele copile nu e nascuta noaptea :))...dar amandoua au nume legate de noapte (de partea intunecata), Keira=e nume celtic si inseamna propriu-zis "negru, intunecat=dark", Freya=zeita scandinava, e printre altele si zeita razboiului, ea comanda valkiriile. Nimeni nu canta mai profund muzica celtica decat Loreena McKennitt, merita ascultata, e ca si cum ne-am transpune in alte timpuri, in alt spatiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu