joi, 29 iulie 2010

companiile aeriene si nervii adiacenti

Cu ce sa incep? Habar n-am ca sunt deja anesteziata la distanta de 3-4 ore de la incident :)). Wizz air, nici ca mai breaza nici ca mai proasta ca altele de acelasi gen si am zburat cu KLM, Air France, Austrian Airlines, Turkish Airlines, etc. Pasu 1: -Acu vreo luna iau biletele pt romanica, 2 adulti si 2 copii...totu odata desi mi-a mirosit mie ca e ceva gresit la softu lor de 1 leu si 5 bani, dar deh am continuat in virtutea logicii si bunului simt. Explicatie: Keira face 2 ani exact intre cele 2 zboruri (cel de la dus si cel de la intors), ca atare i-am luat loc si ei...dar...aici intervine buba ingorantilor care fac legi de 2 lei si reguli de 0,0000005 bani. Cica la dus e considerata baby, la intors brusc si neasteptat, invata sa faca la wc, stie sa se converseze manierat in 3 limbi, sta 2:30 ore pe scaun civilizata necerand nimic, citeste singura brosurica din avion, isi pune singura centura, etc :)))))))) asta insemnand ca ma tavalesc pe jos de rad de asemenea idiotenii. Pasu 2: -Azi dau sa fac check-in-ul online...si nu ma lasa sa o check-in pe Keira ca cica e baby si nu are voie decat in bratele mamei sau tatalui din motive de siguranta WTF, scuze pt limbaj, adica brusc peste o saptamana are voie si sa zburde prin avion, bey ma lasi?????? -Dar cand am luat biletele si am platit 4 locuri inloc de 3, tot online, ce sa vezi si sa nu crezi: mi-au dat voie!!!!!! Pasu 3: -Plina de nervi sun la "desteptii" de la Wizz Air le explic cum sta situatia si sa ma "rezolve" pentru ca eu plec peste 2 zile si vreau sa fac check-in-ul deja, mai ales ca aeroportul e unu mic si nesemnificativ si naiba sa-i pieptene...cine stie ce ma mai asteapta p-acolo...hic, hic, hic (emoticonu' cu ala de se imbata de nervi) Pasu 4: -Dau numai de dobitoci ilogici, care cica nu e vina softului ca m-a lasat asa de floarea soarelui sa platesc 4 bilete dar nu lasa sa check-in copilu ca cica e baby inca...My sweet Jesus!! Pasu 5: -Cica singura varianta este sa platesc din nou 25 de euro=taxa pentru baby si dupa sa ma "rezolve" ei ca sa ma pot check-in. Pasu 6: -Degeaba am vorbit cu 5 persoane una mai proasta si ilogica ca alta, mai putin binevoitoare ca alta, adica stiti expresia si f....si cu banii luati, ei bine, dupa cel putin 30 minute a cate 1 euro minutu...adica 30 de euro aruncati dintr-un foc pe conversatiile la linii "ajutatoare de clientii carora le apar brusc probleme:))" cica???? am zis WTF in stilul asta mai bine zburam cu KLM-ul ca tot distractia aia era, adica zero barat. Pasu 7: -Desi am platit pentru locu ala, ni s-a evaporat rapid sub amenintarile ca orice alta varianta, anulare, schimbarea datei, etc, ne va costa de genul 200-300 de euro...alta dandana cica aceasta "bunavoiciune" din partea lor, acest ajutor cazut din cer (cand puteau foarte bine sa ia ai naibii 25 de euro din aia 200 care deja ii platisem pt. Keira) se poate plati numai cu credit card. -Adica 25 de euro ai naibii nu se pot plati altcumva, decat cu aceasta ustensila a capitalismului idiot si feroce si dependent...pe care noi dintr-o filosofie de viata spartana nu o detinem, adica nu am mai reactivat-o de cred cel putin 3 ani. Explicatie: -in olanda multe plati online se fac cu cardul obisnuit de debit, plati la care nu se ia niciun comision de plata, adica e 10 euro cartea, 10 euro platesti, ca atare am zis ca nu e necesar sa avem o asemenea "tentatie" sincer inutila. Pasu 8 si ultimu: -Bietu Alex, pretenu lu' husbandu mi-a dat rapid datele cardului lui si am platit nenorocitii aia de 25 de euro, ca sa nu ma mai stresez inutil. Incheiere: -Un copil care pleaca baby (fiindca nu are inca 2 ani) se intoarce copil (fiindca i-a facut intretimp) My God!!!! -Ma'sa trebuie sa se increada mai mult data aviatoare (hic, hic, hic, un pic de alcool virtual) in propria intuitie -Companiile aeriene sucks big time...asta o stiam dar acum vine si-mi mai confirma inca o data. -Ma'sa lu copilu' o sa faca cu nervu pe tanti stewardesa daca nu ma lasa sa ma zbengui pe cele 4 locuri platite si o sa lase cupchilu sa se isterizeze si sa-i isterizeze pe toti pasagerii acestei companii care mai bine ti-ar trage scaunu de sub fund decat sa incerce sa fie civilizata si sa-si fidelizeze clientii(aha, ce-i aia ca noi la customer service nu am auzit in vecii vecilor de conceptu asta)

2 comentarii:

  1. oh, god ce stupizi!!!!

    si eu am avut o problema asemanatoare, in fine, ca stupizenie si culmea absurdului, si m-am invatat minte ca totul e posibil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdana asa e si te cred :) insa nu stiu cum reusesc inca sa ma uimeasca faze de genu asta ca n-ar mai trebui.
    Cica e un procent de 80% din populatie care ar fi asa mai proasta si usor manipulabila, ei bine dupa ultimele peripetii, asezonate si cu cateva faze in ro, dar nici olanda nu sta prost la capitolu idioti :)) eu tind sa cred ca astia nu au calculat bine sau a mai crescut procentu intretimp.

    RăspundețiȘtergere