sâmbătă, 27 noiembrie 2010

faina, zahar si zapada

Azi a nins, asa cat sa zici ca e putin alb :). Veselie maxima pe capul kinderilor vandenberg. S-au echipat cu cizme de cauciuc (vesnic prezente in casele olandeze), manusi, geci si au iesit afara. Numa' ca in loc sa se bucure de stratul minuscul de zapada, care s-a topit in urmatoarea jumatate de ora :), amicele mele au gustat-o, la propriu. Cand nervu' de serviciu din capu' meu s-a sesizat, am iesit la ele: -ce faceti domnitelor, zapada nu e de mancat... Freya ma priveste ghidusa (stiind prea bine ca ea a invatat-o pe Keira)...Keira cu glasul de clopotel: -mami is suiker (zahar) Bey ma lasi... -nu, e sneeuw (zapada) ca sa fiu sigura ca ma intelege si nu ma ia iar la misto :)))) -mami is meel (faina)...ceeeeeee? Cand a mai invatat si cuvantu' asta? (pipota creste in mine cat casa de mare, hehehe) si nu ma pot abtine sa nu izbucnesc in ras, ea zambind deja gales si uite asa mi se strica efectu' de mare valoare educationala :)))).

2 comentarii:

  1. Ce dragute sunt! :) Imi imaginez bucuria lor, beietelul meu e in extaz de ieri, de cand a nins si la noi, a dat telefoane si bunicilor sa le spuna ca avem deja zapada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorina si la voi? oooooh, sper sa nu tina toata iarna, ca deja m-am plictisit de frig :)) dar astia micii intr-adevar sunt incantati.

    RăspundețiȘtergere