luni, 20 decembrie 2010

arctic jungle :))

Pasii mei pana la urmatoarea ninsoare :) si statuia nedefinita-nici acu dupa vreo 1 an jumatate de cand stam aici nu mi-am dat seama ce se vrea a fi, eu o vad ca pe o bacanta dansatoare, acu depinde de fiecare si starea de moment:)))) in infinitul alb. Saracii olandezi sunt complet panicati, aici in Est stratul de zapada a atins 70 de cm, ceea ce i-a facut sa contemple singuri cam cum arata arctic jungle. Ce face ca totul sa fie cat mai stralucitor este soarele, clar si nemilos ca o lentila pusa pe micii fulgi de zapada inghesuiti unul intr-altul. Drumul meu prin zapada este ca las acolo langa copac mereu in curte paine pentru pasarele si acestea ma rasplatesc cu frumusetea lor, caci am de toate soiurile care ma colinda :)), de la mici si sfioase, pana la grasute si guralive, de la cochete cu penaj stralucitor si cioc portocaliu, pana la ciufulite topaitoare care imi tapeaza covorul alb temporar cu urmele lor!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu