vineri, 17 iunie 2011

imi vine sa bat campii :))

La figurat, ca la propriu nu prea am chef de namol, chiar daca o fi bun la frumusete :)).

Aseara in mijlocul spre sfarsitul saptamanii, noi, adica io si barbatu', am facut-o lata. Am adormit abia inspre 4 dimineata. Pai am luat-o metodic. Pana la 1 din noapte ne-am uitat la televiziunea de stat belgiana (din partea flamanda, adica aia de limba olandeza, nu aia hamesiti de foame :))), o bomboana de televiziune ce da documentare, filme de pe la Sundance Festival si d-astea serioase, la un doc despre The Doors. Si dupa ne-a luat valul cu vorbitul, mai dai cu vinul ce ramasese din weekendul trecut cand am avut vreo 3 zile niste prieteni buni in vizita si mai dintr-una intr-alta ne-a apucat oboseala inspre dimineata. Bestiile alea dragute de pasarele deja imi ciripeau in creier, dar le iert, caci au voci de aur si mai sunt si jucause, mereu vesele bre, nu canta doine si alte d-astea de suparare, tristete si melancolie.

Deci ce sa facem si noi, am dat in mintea copiilor si ne dam mesaje de amor pe What'sApp, ca tot e gratis, cu pisici, inimioare, pantofi, sticle de bautura si tot soiul de cretinisme, dar care combinate in toate felurile ieseau ca la compunere clasa I. Elena are mere, Jan are pere, Elena are parfum si pantofi, Jan are chitara si motor de viteza :)).

Nu mai zic ca ne-am dat si pe amplificator un pic, asa la volum minin, nu mute :)), dar minim cat sa nu trezim kinderii si vecinii. Io cu vinu, al meu cu Voodoo Child al lui Hendrix pe care il exerseaza cu maiestrie. Si culmea astia azi de dimineata cand incercam si noi sa ne trezim intrun mod decent au zis la stiri ca 17 iunie e ziua cea mai fericita din 2011, or fi facut ei ceva calcule, treaba lor, dar io lucrez la asta zilnic, la ziua mea cea mai fericita si cea mai cea :)), asa ca sa le fie de bine. La mine e in fiecare zi sau ma rog daca nu-mi iese nu e vina mea, e Luna in cuadrupletus pe Saturn combinata la unghi alfa pe pi la patrat cu Neptun care e rasucit la 257 de grade catre Pamant si de-acolo mi se trage :)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu