miercuri, 26 octombrie 2011

toamna de aur

Frunzele sunt de aur, lumina de aur, numai cerul e de un albastru sticlos. Nu am prea mult timp liber si nu stiu daca asta e de rau sau de bine. As vrea sa povestesc despre Texel, insula pe care am fost si care m-a fascinat ca orice insula. As vrea sa povestesc si despre Londra si sentimentul ala ciudat care nu m-a parasit, dar iarasi azi toamna asta de aur m-a prins cumva intre caldura casei si frigul patrunzator de afara si nu ma lasa sa visez decat cand am de alergat si mi se fixeaza privirea in salurile de frunze aramii si galbene intalnite pe fiecare strada.

Octombrie e plin de petreceri, noiembrie la fel, plus stagiunea de balet care a inceput. Si uite asa alearga timpul de ma intreb unde oare s-a dus si vara si toamna asta, de e in curand iarasi iarna.

Dar revenind la toamna mea. Redescopar cu cei doi buni prieteni ai mei coltisorul asta de Olanda, si nu-mi dau timp prea mult visarii. Caci simt ca undeva in adancuri e o melancolie, care ma termina psihic. Nu e melancolia verii sau poate ea e? Cred uneori ca e melancolia tineretii si ma intreb de ce imi pun problema asa? Unul dintre ei mi-a spus ca e frecvent atunci cand ai o viata lina si vrei mai multa adrenalina sa incerci sa ti-o complici. Hm, cred ca amandoi incep sa ma cunoasca foarte bine. Bun si atunci? Nici asta nu stiu. Doar ma las purtata de val, nu ca n-ar fi bine, dar alterneaza zile de super-incantare cu zile in care nu-mi vine sa fac nimic daca se poate :).

Poate petrecerea de aseara din club, unde ne-am imbracat in cavaleri Jedi cu pelerine si sabii :) sa ma starneasca sa povestesc ceva mai mult in viitor. S a implinit 38 de ani, ma asteapta si pe mine aceasi clipa insa in decembrie. Pana una-alta am ras, baut, glumit, luptat :) pana pe la 2 din noapte. Al meu m-a asteptat cu chitara electrica si castile pe urechi, si el a petrecut bine :) a repetat pentru viitoarele jam sessionuri care vin, vreo 3 dintre ele in noiembrie si decembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu