miercuri, 17 martie 2010

yupiiiiii...a venit primavara!

Bine nu in forta. Dar am vazut azi o explozie de branduse de mi-am clatit ochii in violetul lor crud. Capritele mele zici ca au inflorit si ele, pe Freya nu o mai prinde nimeni prin casa, Keira incerca azi nisipul, hm, nu prea ii placu la gust :)). Ii place la nebunie pe un martafoi d-asta de te legeni in parc, de nu chiuie, zici ca ori e la nunta ori e vreun cowboy ceva dintr-un western ori din reclama aia antica, veche si de demult :)) la Marlboro. Poza de sus e facuta acu vreo cred 4 ani la Keukenhof, mama si tata parcurilor de flori (mai ales lalele) din Olanda. Mi-a placut in mod deosebit aranjamentul ca dupa cum vedeti straturile de lalele, narcise si p-alea albastre am uitat cum le cheama alcatuiesc tricolorul, rosu, galben si albastru...hihihi...pai da. Mai nou am facut o fixatie pe Debussy, preferata mea fiind Preludiu la Dupa-amiaza unui faun (traducere la botu calului din engleza): http://www.youtube.com/watch?v=9_7loz-HWUM&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu