joi, 8 aprilie 2010

Un Paste alaturi de prieteni

Va prezint ouale facute de mine traditional cu frunze (mi-a jumulit Freya niste plantute din gradina), puse in ciorapi de nylon taiati si legati cu sfoara si apoi simplu vopsite rosii (ha, am avut o vopsea din Romania adusa de mama), cel putin asa cum am avut eu la toate sarbatorile pascale.
Am avut invitati in ziua de Paste pe Daniela cu Alma si sotu Fons si Corinne o frantuzoaica cu sotu Wim si cei doi copii Glenn si Melanie, ei mai marisori dar care s-au delectat cu Up, Wall-E si Garfield fiindca deh aici e Olanda si a plouat cum altfel...noroc ca baietii au aruncat rapid intr-o pauza de ploaie carnea pe gratar, si noi ne-am incalzit in casa la un pahar de vin rosu.
Alte minunatii n-am facut desi am zis ca la prima ocazie o sa-mi pun maiestria in functiune si o sa incerc un drob fals (cu carne de porc si pui, ca eu nu mananc miel)...totusi nu trebuie sa pierd traditia cu drobu ca trebuie transmisa mai departe la domnitele mele...macar atat, sa zica si ele ca stiu dintr-astea romanesti.
A fost ca intotdeauna super, sunt un animal social, asta clar, dar si un lup singuratic in acelasi timp, cum pot co-exista chestiile astea habar n-am, oricum ce poate fi mai extatic din punct de vedere uman decat sa te poti pierde intr-o lume de identitati diferite, sa poti sa experimentezi, sa poti sa schimbi idei cu altii, sa savurezi un pahar de vin pe o canapea intr-o incapere unde vorbesc in acelasi timp alte trei-patru-cinci persoane :))...se vede probabil de aici ca vin dintr-o familie mare.
In rest cum zicea si Jim Morrison:
I will not go
Preffer a Feast of Friends
To the Giant Family
:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu