vineri, 3 septembrie 2010

happy birthday keanu reves :))

Ieri 2 septembrie Keanu a implinit 46 de ani :)) what?? I know, e superb, arata de 26 si se imbraca ca un barbat adevarat, ha, in viziunea mea bineinteles:)).
Mare valva ca omu si-a luat o briosa si o cafea si s-a asezat lejer singur pe marginea unei cafenele...lumea asta nebuna nu mai stie sa savureze o zi, asa speciala cum e cea de nastere. Personal mi-a facut mai frumoasa ziua asta, de ce?
Pai si mie imi place sa fac de ziua mea diferite chestioare mai trasnite solo, ca un lup singuratic ce sunt, nu inteleg parol de ce se agita poporu' pe tema asta? sunt oameni care se simt perfect cu ei insisi, asa si Keanu, exemplaru asta masculin la superlativ :)).
Lasa ca poate o face si el un party (si eu fac) pentru prieteni, dar zau ca nu inteleg "mirarea" asta nesanatoasa in legatura cu o chestie atat de frumoasa, a fi singur cu tine si a te bucura in liniste de propria ta evolutie, de propria ta viata, de ziua ta in definitiv.
Happy birthday Keanu :))

Un comentariu: