marți, 1 martie 2011

bine ai venit primavara!

Campurile s-au colorat in alb, galben, mov, lila. Am vazut chiar si mielusei, cam devreme de altfel. Mugurii copacilor stau bine infasati ca niste bebelusi somnorosi si grasuti. Martie vine cu poala plina de flori si cine sunt cei mai fericiti? Copiii, care isi dezmortesc picioarele alergand ei insisi ca niste ieduti pe camp. Pamantul e inca umed, dar in 2 saptamani va fi taman bun de o plimbare prin padure :).Eu ocupata, ocupata, ocupata, imi impart timpul cu zgarcenie :), ma duc la o expozitie despre Alexandru cel Mare in Hermitage Amsterdam duminica viitoare si in aprilie la spectacolul de balet Sylvia de Leo Delibes. Primavara ma simt plina de energie, nerabdatoare, aventuroasa, astfel ca de abia astept sa vad ce experiente noi vor mai urma!

Un comentariu:

  1. Nobile "ocupatii"!
    Si eu sunt curioasa de ce ma apuc eu in primavara asta... care ori la noi nu se manifesta asta puternic ori am eu (inca) ochelari de cal pentru ea.

    RăspundețiȘtergere